Konversation med en trött Pär igår

Jag: vad hade du velat heta om du var en hund?

Pär: om jag var en hund alltså, inte om jag hade en hund?!

Jag: ja, Precis.

Pär: inte vet jag, håll käften, kanske.

Jag: jag skulle valt att heta Alvedon.

Ett svar

  1. vilket lustigt namn *skratt*. om jag fick en katt skulle den heta sotis och om jag fick en hund skulle den heta fido. verkligt gulliga hund namn och katt namn tycker jag 🙂 kan du inte skriva lite om hur det går med din skada`? är lite nyfiken i en strut. hoppas du mår bättre!

Kommentera

