aaahahhh!!!

Upp ur tunnelbanan, sneddar i snabb fart vänster in på jakobsbergsgatan där jag går bakom en tjej med en hund. Plötsligt vänder sig hunden om och stirrar på mig… jag blir lite fundersam och saktar ner på farten för att inte göra djuret arg, eller argare. Sen springer den lille fan rakt emot mig! Dock hade hunden två duvor i sikte precis brevid mig, men det kom jag på för sent. Så summa sumarum flög det två duvor och en Daniel rakt upp i luften i ren skräck imorse 08:20.

Det blev otroligt pinsamt, eftersom det fanns personer i omgivningen som sett min lilla flygning, och hunden var inte mycket större än en chivuavua på steroider, en sån whiskeyhund jack russell eller vad de heter. Googlade odjuret och hittade denna bild men det här måste vara en valp för den som skrämmde mig var mycke större.

2 svar

  1. karma daniel, karma…

  2. hihi ja eller hur *ler* karman kom och tog dej!

Kommentera

