”jag skulle hellre vilja bli kallad, miranda”

Fick ett ett fantastiskt svar på mitt förra inlägg av Brink:

 

Carrie bradshaw, jag skulle hellre vilja bli kallad, miranda, hon bodde ju i brooklyn, rödhårig, hallåååå

I put on for my…

okej på dina poänger:

1. Csn kalkylen faljerar redan i dagsläget! dollar har skjutit upp mer än 1,5 krona sen jag först i somras bestämde mig för detta! vilket gör att vårtuition komma bli jobbigt o kollan in! … och helt klart om en dricka o popcorn kostar 12dollar som ikväll på bion jag såg, blir det nog bara nuddlar efter jul, inge kex alltså.

2. Tappa upp ett bad i soya mjölk, inte bra att lägga upp sånna här ideer, jag blir så jäkla sugen på o utföra dem på nått vis, som när vi hade iden att fylla hela mitt badkar med popcorn på storgatan en gång i tiden, men den ideen ruina du dana efter att du täckte hela badkars botten med en kraftig*** ifrån **** **use… kunde aldrig bada där sen.

Dock en kul bild med mig i ett soya bad, med min pale skin så skulle man bara se ett skägg, o ett hår och en flaska vin

3. Vi får se om jag hänger med nån hiphop snubbe, men limpningen där kan jag köpa. jag hade ju knä problem ju.. nämen numera håller jag på att träna in vincent chase walken, o den börjar sitta.

Brink – oktober 24, 2008 at 3:33 är e
There are no comments on this post.

Kommentera

